Kreiranje sadržaja – content marketing

  • 5
  • 1 BROJ
    POLAZNIKA
  • 6500 RSD

OPIS KURSA

Da li ste već čuli rečenicu da je sadržaj kralj a kontekst Bog?

Ako jeste, onda znate zašto je marketing sadržajem (content marketing) bitan za poslovanje i kako sadržaj koji kreirate postaviti u određeni kontekst kanala komunikacije u cilju povećanja profita. Ali, ako ovu rečenicu čujete po prvi put, onda promociji Vašeg biznisa definitivno fali jedan važan deo.

Već neko vreme je jasno da je content marketing budućnost oglašavanja i sve više kompanija i preduzetnika ozbiljno ulaže u ovaj tip promocije. Situacija je takva pre svega zato što postoji hiperprodukcija reklama, pa krajnji kupci postaju prezasićeni raznim agresivnim ponudama.

Content marketing je način da se izdvojite svojim kvalitetom i stvorite pravi odnos sa Vašim (potencijalnim) klijentima. Istraživanja su pokazala da primena ove strategije na duže staze donosi mnogo veći profit nego klasično oglašavanje.

Kurs sadrži tri modula koji će Vas provesti kroz najbitnije elemente kreiranja i plasiranja sadržaja. Naučićete da na inovativan način priđete svojim klijentima, razumećete pravila savremene online komunikacije, moći ćete da izgradite sebe kao brend kroz kreiranje sadržaja.

U prvom modulu pričamo o novim načinima komunikacije i značaju kreiranja sadržaja:
-odlike i pravila savremene online komunikacije i njena kratka istorija
-značaj komunikacije za poslovanje na savremenom tržištu
-šta je to zapravo sadržaj
-kako kvalitetan sadržaj utiče na prodaju
-gde plasirati sadržaj
-zašto je bitan kontekst
-ponašanje ljudi online

Drugi model posvećen je viralnom sadržaju i njegovim prednostima kao načinu promocije koji radi za Vas bez puno ulaganja:
-šta je viralni sadržaj
-kako njime možete „zaraziti“ internet
-koje su sve prednosti ovakve vrste promocije
-proverene tehnike za kreiranje ove vrste sadržaja

Poslednji modul fokusiran je na praktičnu primenu sadržaja za promociju:
-šta je to copywriting
-kako kreirati kvalitetan sadržaj
-koji su to sadržaji koje možete plasirati onine
-kako odrediti dinamiku njihovog postovanja na društvenim mrežama
-kako automatizovati čitav proces.

Svoje znanje i iskustvo u ovom kursu podelio je Dimitrije Ostojić osnivač kreativnog studija za online marketing, web i grafički dizajn DEFAULT design.


VIŠE O KURSU

SADRŽAJ KURSA